Показать сообщение отдельно
Старый 30.11.2014, 08:39   #25
Person Of The Community
 
Аватар для Santolege
 
Регистрация: 18.04.2010
Адрес: Сумы сити
Пол: Мужской Мужской
Сообщений: 72
Santolege обеспечил(а) себе прекрасное будущееSantolege обеспечил(а) себе прекрасное будущееSantolege обеспечил(а) себе прекрасное будущееSantolege обеспечил(а) себе прекрасное будущееSantolege обеспечил(а) себе прекрасное будущееSantolege обеспечил(а) себе прекрасное будущееSantolege обеспечил(а) себе прекрасное будущееSantolege обеспечил(а) себе прекрасное будущееSantolege обеспечил(а) себе прекрасное будущееSantolege обеспечил(а) себе прекрасное будущееSantolege обеспечил(а) себе прекрасное будущее
Восклицание Ответ: Pcsx2 1.1.0 [R5710] [Bios+Plugins]             

Новый билд эмулятора - "PCSX2 1.3.0-20141108213917 - compiled on Nov 9 2014".




Цитата:
PCSX2 Git Changelog:

* gsdx-ogl: micro optimize PSConstantBuffer cache
Might help to save a cache line on the CPU :)
* gsdx-ogl: BindBufferBase also bind to the generic binding point
* gsdx-ogl: only call PixelStorei when parameters are updated
It won't improve performance but it would reduce a bit the noise in gl retracer tool
* gsdx-ogl: reduce pbo complexity
Copy the full line into the pbo. Dma will only take GL_UNPACK_ROW_LENGTH
- increase memcpy size by 2 in the pbo
+ single memcpy will be faster and can use sse
Enable buffer_storage extension:
* GL_CLIENT_STORAGE_BIT was required (it is the duty of TexSubImage to copy data into the GPU mem)
* Enable the extension by default
* gsdx-ogl: reduce complexity of clear texture
Null is equivalent to a clear to 0.
Note: Code is not yet used because both stencil and depth are cleared.
Future note: stencil can potentially be replaced by load_store_image
* gsdx: Add some comment on GSTextureCache + schematics
Note: docs/TextureCache.odg was created with libreoffice. Not perfect but give a nice overview
* Merge pull request #333 from PCSX2/linux-avx
Support of AVX build for linux
* gsdx: enable AVX with GCC
* Use overloaded function instead of specialized template
=> see http://stackoverflow.com/questions/3...amespace-scope
* replace _mm256_slli_si128 by _mm256_slli_si256
I hope they're equivalent. I didn't find any info on _mm256_slli_si128,
however srl use _mm256_srli_si256
* cmake: By default optimize for current arch
Note: it requires GCC 4.7. Otherwise use -DDISABLE_ADVANCE_SIMD=OFF to restore
previous behavior. It will impact Ubuntu precise (12.04)
* Merge pull request #340 from PCSX2/delete-memcpy-leftovers
common: remove old memcpy implementation
* common: remove old memcpy implementation
PCSX2 used standard memcpy now (thanks to xsacha)
* Merge pull request #328 from tlbjr/master
GLDEBUGPROC type cast and postBuild.cmd for GSdx on VS2013
* Removed svn rev inc file
* Small VS2013 fixes
* Merge pull request #339 from Asmodean-/master
[Post-Processing] Update GSdx effect suite to latest version.
* Some small fixes, that I noticed.
* [Post-Processing] Update GSdx FX effect suite to latest version.


Ссылка
__________________
Final Fantasy Forever !!!

Santolege вне форума  
Ответить с цитированием
Эти 2 пользователи сказали Спасибо Santolege за это сообщение: